Hastaneye yatıp çıktıktan sonra doktor ilaç verdi 12 tane şurup şeklinde rennie duo ve hap olarak da prilam bunları kullanıyorum bende korkuyorum 9 ay boyunca böyle olmaktan gerçekten yediğini aniden çıkarmak kedini besleyememek kilo kaybetmek bunları düşündükçe daha çok morelim bozuluyor herkes ilk hamilelikte olabilir vücudun alışması gerekiyor diyor ama bilmiyorum 😔