pamukkizimm hayır bunları gerçekten almanız gerekmiyor. Reflü yatağı, süt sağma makinesi bunlar duruma göre alınacak eşyalar. Benim 2.gebeliğim, ilk gebeliğimde tek hatam çok kıyafet almamdı. Onun haricinde ekstra bisey almadım. Sezeryan olmama rağmen hemen sütüm geldi, gelmeseydi makine alırdım. Reflü yatağı bana gereksiz geliyor bebeğin durumuna göre alınmalı. Benim ikinci gebeliğim şuan20 haftalığım, bende yavaştan almaya başladım biseyler. YouTube da denk geldim 1-2 videoya aman Allahım yeni doğan alışverişi için çıldırmışlar resmen. Bebek 0-3 kıyafetleri bile 15-20 anca giyiyor, sonra hoop 3-6 ya geçiyo. Bebek bezi mesela sakın stok yapmayın çabuk büyüyor çünkü.