pamukkizimm en önemlisi reflü yatağı yeni doğan bebekte boğulma riski çok oluyor canım kesinlikle al , düz kafa yastığını gereksiz buluyorum her uyutmanda bi sağa bi sola yatır düz olur zaten yastıkta önerilmiyor 1 yaşa kadar, pompayı doğumdan sonra al sütün az olursa getirmek için elektrikli daha iyi olur çok olursada sağıp buzdolabına koymak için elektriksizde yeter , kendine bi iyilik yap gümüş kapak al mutlaka doğumdanda 2 hafta önce başla 36 dan başlayabilirsin bide ben biberon ısıtıcı aldım 2. El uyguna aldım çünkü mamayla beslenirse mama eğer sütüm olursa sağıp ısıtmak için gerekli olduğunu düşünüyorum ısısını ayarlamak çok zor ve belli bi süre sonra işe başlayacağım için benim için elzemdi