Merhabalar ilk hamileliğim 23 haftadayım yavaş yavaş alışverişe başladım. Ama görüyorum ki sınırsız bir sürü alınacak var süt pompası süt saklama kutusu bebek için reflü yatağı kafasının şeklini düzelten yastık vs vs bunları gerçekten almamız gerekiyor mu ne derece gerekli tecrübeli anneler fikirlerini paylaşabilir mi