Nisayaz doktora git hemen benimde öyle 17 haftalık gebeyim ilk öğrendiğim günden beri kanamam var kıpkırmızı bi gece aşırı derecede kanamayla hastanede yattım düşük tehlikesi var iğne ve hap kullanıyorum kese dışında kan birikiyor ve onu atıp tekrar birikiyor geç olmadan git doktora canım