Lulemom BAsya emzik vermeyi düşünüyorsan olabilir. Düşünmüyorsan şart değil tabi. Ben vericem mesela. Çantaya da koydum o yüzden. İhtiyaç olursa hastanede başlarım, ha olmazsa belki hiç kullanmaya da bilirim.
Mrveakkrt BAsya Ne emzik ne biberon olmamalı. Sütün mutlaka gelir bir aydan önce kesinlikle emzik vermemelisin