Yesim1992 ben 53 gün önce doğum yaptım 22 haftada bende su fazlalıgı cıkmıştı ben diyet yaptım 26 da suyum normale dönmüştü ve şeker yüklemesi yaptırdım ve şekerim cıktı diyete devam ettim ama 30 38 arası yine 1 tık fazla olmaya başladı suyum ama cok şükür 38+1 de sezeryanla doğum yaptım seker kaynaklı olabilir su fazlalıgı