Kızlar benim ilk hamişliğim. Ve pimpirikliyiz eşimde bende. 17 haftalığım ama eşim şimdiden tutturdu son üç ay annemde kalcaz diye. Bişey olur anlamayız diyor. Ben de korkuyorum ama düzenimizi bozmayı gerektirecek kadar da anlaşılmayacak değildir heralde 😂🤭 Yani ilk suyum mu gelicek nişan mı gelicek nasıl olur neye başlar ? Bunlar olduktan sonra hemen çantamı alıp hastaneye mi koşmam lazım? Eşim gelene kadar evde doğurur muyum? Ya da yolda o gelir geç olur yolda mı doğururum 😂 yarım saat mesafede iş yeri. Hiç istemiyorum gidip kalmak sürekli her hafta eve gelip kirlileri yıka yeni kıyafet al durumu olacak öyle olursa . Onlar bi de kışlık eve geçecekler benim doğum zamanı orda suyum gelirse vs hastaneye gitmem 1,5 saat ⏰ kendi evimden 15 dkda hastanede olucam. Akıl verin nolur