DuyguEyupoglu kanunda aylık aynı 225 saat olarak yer alıyor bunu 6 günebölüp 7,5 saat günlük olarak hesaplatıyor. Yani siz normalde 5 gün çalışıyorsanız size 6 gün 7,5 saat gel diyebilirler. Malesef süt izni daha net açıklanırken bu konu üstü kapalı geçilmiş. Tüm işçileri haftada 6 gün çalışıyor gibi hesaplamışlar beyaz yaka kısmını es geçmişler.