Acelya-nn bizimde var 9 gündü düşük tehlikesi yaşadım hastanede falan yatmıştım 3 haftaya çıkmıştı ama karın kafa çapı bacak hepsi farklıydı kimi 2 kimi 3 şeklindeydi gebelik şekeri var birde diyete başladığımdan beri toparlamaya başladı yarın kontörlüm var umarım 1 haftaya falan düşer doktorum 25 haftalıkken 2 hafta sonra 27 hafta olursak problem olmayacağını söyledi 34+5 haftalığım bu arada
Acelya-nn