Aslihn07 Doktorum 3 ay geçtikten sonra boyatabilirsin dedi haftaya boyatacağım sarışın olup da dipler gelince psikoloji bozuyor :) Irem-t25
Mavi34 Irem-t25 ilk 3 ay dolana kadar asla boyamayın. 3 ay dolunca amonyaksiz bitkisel boya ile saçta fazla bekletmeden boyayabilirsin dedi bana doktorum
Mavi87 Irem-t25 son 3 ay organik boya ile boyayabilirsin diye biliyorum. Tabiki doktorunuzdan onay alın..