zeyzey89 Merhaba Kızlar :) Aranıza yeni katıldım 5 hafta hamileyim. Saçlarım yıpranık oldugu için bugun saç botoxu veya Keratin yüklemesi yaptırmayi düşünüyordum. Malum durum ortaya cıkınca vazgeçtim. Zararlı olup olmadığını bilmiyorum. Bu konu hakkında fikri olan varmı? ve normal şampuan mu kullanıyorsunuz evde?
Elifelik zeyzey89 cnm ben kuaförüm yaptırma tamamen kimyassl çünkü biz yaparken müşterilerimizi uyarıyoruz
aslihan1 Bende yaptırmayı düşünüyodum canım ama kesinlikle yaptırma doğumdan sonra yaptırırsın istanbuldaki en iyi iki kuaföre ayrı atrı sordum direk yapmayalım dediler ki biliyosun kuaöferler para için hemen yapalım derler normalde . 2 yıldır saçımı sarı kullanıyorum benimkilerde kötü surumda ama maske falan yap sık sık toparlarsın biraz .hem hamileliğin başındasın şuan ama ilerledikçe saçının çok güzelleştiğini farkedeceksin 🤚🏻