Kubra-66 yani işsizlik maaşını almanız için 4 kodu ile çıkışınızın yapılması lazım. Oda sgk da işveren tarafından haklı neden bildirilmeden fesihe denk geliyo. Bu kod da işe iade davası için falan çok uygun. Ama siz arabulucu çağırarak çıkış yapmayı önerebilirsiniz. Arabulucu kılıfına uyduruyo zaten. İşverende işçide kendini garantiye almış oluyor