busraba Merhaba, biz de 15+0 olduk ama gelişimi usg de bir hafta önden gidiyor. Bebişim bacaklarını sürekli bağdaş kurduğu için cinsiyetini bir türlü göremedik. İlk gebeliğim ve alışveriş yapmak istiyorum o yüzden çok heyecanlıyım ve tecrübeli annelere sormak istedim. Cinsiyetimizi tahmin edebilirler mi kafa yapısına vs göre🌸🍀 https://resmim.net/i/ymFwD
Crcs busraba merhaba hayırlı olsun 🌸 ben hep aç gidiyordum kontrollere 15. Haftada bağdaş kurmuş göstermemişti. Bugün 19. Hafta yedim, içtim öyle girdim her yerini gösterdi 🤭 tahmini erkek demişlerdi öyle de çıktı. Size yine de tahminde bulundu mu?
Ozge_07 busraba merhaba bende 15.haftanda gittim bebişimiz bacaklarını çapraz yapmıştı göstermedi doktor sagdan soldan gördügüm kadarıyla erkek demişti 18.haftamda gittigimdede kesin erkek dedi bemce alışveriş için bekleyin net kesin diyene kadar☺️
busraba Crcs bi çıkıntı görüyorum ama plasentası da olabilir dedi, üç hafta önce de kız olabilir demişti. Elim hep pembeli elbiselere gidiyor, bir an önce öğrensem de alışveriş yapsam istiyorum 😊😊