Sibelbekler Normal yolla doğum yapalı 2 hafta oldu ara ara kanamam kesilecek kadar olup bazense yoğun oluyor, bunun dışında bazen kasık ve Rahim ağrısı çekiyorum özellikle bugün ağrım ve kanamam fazla. Bu durum usuttugum için mi oluyor yoksa normal mi?
teletabi Sibelbekler normal rahim kasılarak eski haline dönmeye çalışıyormuş doktorum öyle demişti bana ağrılar normal özellikle emzirirken kanama ve ağrı çoğalır korkma demişti
Vaveyla23 Sibelbekler canım doğum yapalı 28 gün oldu yeni yeni kanamam bitti, bazen sanki sancı gibi rahim ağrım oluyordu ilk zaman onlarda geçti rahim kendini toparliyormus
Sibelbekler Vaveyla23 rahim ağrım başka karın ağrım başka şuan bazen belime sancı gibi giriyor sanki adet olmuşum da onun ağrısı var gibi