AhlasinAnasi benim ilk gebeligimdede aynisiydi ikinci gebeligim şuan bu bebiste de aynı durum var. Sıkı takip edileceksiniz ayda bir mutlaka perinatologda muayene oluyorum sevk yapılıyor.bol bol su için bebege giden kan akışı iyi olsun. Gelisimleri yakından takip ediliyor. Sağlıkla kucağıniza alın 🙏