Geçen hafta 5-6 gün boyunca lekelenmelerim oldu pembe/kahverengi bademde damla şeklinde kanama ama asla adet olamadım bir türlü sökülmedi. Adet tarihim yarın bugünde kasık ve bel agrım oldu yine pembe şekilde lekelendim adetim başlıcak sandım ama başlamadı. Adetlerim düzenli normalde. İlk defa böyle oldum. Yaşayan var mı ? Sebebi nedir. Bu arada bugün aşırı halsizliğim baş dönmem oluyor