Momandbabyy Merhaba kızlar. İdrar yolu enfeksiyonu için tavfiyeleriniz var mı? Bu arada doğum yapalı 15 gün oldu.
Asl90 Bende Ağustos’ta doğum yaptım ayaklarını sıcak tut saçma geliyordu ama gerçekten doğru. Bol su için çok işe yaracak idrarınız gelirse tutmayın hemen tuvalete gidin çok daha çabuk atlatırsınız
MelekSK Momandbabyy Ben 16 haftalık hamileyim enfeksiyon oluştu. Vajinadan ilaç kullanmadığımı bildiği için ilaç vermedi. ( progestanı da ağız yolu ile kullanmıştım) NIAOULI yağı kullanmamı istedi. İç çamaşırına günde 1 kez olması şartı ile 2 3 damla yeterli dedi.
Momandbabyy Kızlar emziriyorum diye ilaç kullanmak istemiyorum. Doğal yolla bu durumu nasıl çözebilirim?