Belki aranızda bileniniz vardır eski postlara da bakarsanız görürsünüz zaten bu gebeliğimde hcg değerimin düştüğünü görmüştüm hastaneye gittiğimde usg den bebeğimin kalp atışı duyuldu doktorum bir sıkıntı yok dedi bugüne kadar da bir sorun yoktu az önce iç çamaşırıma kahverengimsi çok açık renkli leke gelmiş korkmalı mıyım?