07vefa42 Merhaba! Arkadaşlar hava nemlendirici almak istiyorum arastirmalarima göre bu marka birazdaha on plandaydı hem bebek hemde benim icin cok iyi olucak acaba kullanan arkadaşlarımız varsa onerilerinizi almak istiyorum…💕
Merakliduygusal Merhaba, ben e bebekten deerma marka aldım. Açıkcası uygun fiyatlı olduğu için tercih ettim çünkü yüksek fiyatla aynı işlevi görüyor. Sadece fonksiyonel özellikleeri farklı ( tuşları gibi ).
Mercimegimbenim Ben kanz 0626 ultrasonik hava nemlendiricisini aldım ,hamileliğimin başında burnum tıkanıyordu alerjim vardı ilk kendim kullandım memnun kaldım, bebeğim doğunca malum kış bebeği olacak, kullanacağım. 🌸