denizdalgasi1 Kızlar eşimle ilk dansımız Nazende Sevgili şarkısında yaptık kızımızında ismini Nazende koymak istiyoruz tam da emin değiliz ama sizce ikinci isim olarak yanına ne uyar kısa olursa daha iyi olur Nazende Delfin diye düşünmüştük biz sizce o nasıl
denizdalgasi1 Ruyaruya12_ bizde anlamı var diye koymak istedik aslında bir de çok zarif bir isim gibi geldi
denizdalgasi1 Seminn ya evet çevremdekilerde tek diyor ama ileride ismini beğenmeyip anne ne biçim isim koymuşsunuz der diye bir de modern isim koymak istiyoruz
nartanemm Nazen delfin ismi daha uygun olur sanki yan yana iki “de” olmamış ilerdede zorlanır anlaşılmaz çoğu kişi tarafından
denizdalgasi1 nartanemm haklısınız aslında bana da garip geliyordu ama delfin ismide hoşuma gidiyordu bu isim koymak ne zormuş 🥴
Kuben denizdalgasi1 İsmi, annesinin ve babasının ilk dans şarkısının adı olduğu için bence ismini çok sever. Hatta hep hikayesini anlatır diye düşünüyorum 😍
denizdalgasi1 Zeyyyn nasıl bir kişilik özelliğine sahip oldu onu da merak ediyorum aslında nasıl bir çocuk hırçın mı sakin mi
mom- denizdalgasi1 tek kalsın bence ikinci işime neden gerek duydunuz ki nazende tek başına daha güzel
denizdalgasi1 mom- eski bir isim koymuşsunuz diyip beğenmezse diye ikinci ve modern bir isim koyarız demiştik ondan dolayı
denizdalgasi1 nartanemm ay inşallah ya benim doğduğu gün isim değiştiren arkadaşım vardı onu koymak istemişti bebeği görünce😂