DerinMavii şart değil.Ben yaptırdım. Aç karna gittim önce parmktn açlık şekerime baktı normal çıktı. Kanımı aldı. Sonra 50mg glikoz içtim. 1 saat sonra tekrar kan verdim, 1 saat sonra üçüncü kanı verdim. Şeker bende halsizlik ve bulantı yaptı. İstifra etmemeye çalıştm yoksa tüm test iptal oluyormuş. Hava aldm arlards çıkıp öyle :)