AyseEmre artık sağlıklı düşünemiyorum ki nefes Alamıyorum :( insallah Cnm insallah atlatırım :( Doğum korkum yok çok şükür benim kısmetse 3 cu evladım olacak Doğum çok zor ama evladını kucağına alınca hepsi geçecek inss doğumu asla düşünme sana zarar verir bu sonuçta zamanı gelince öyle yada böyle doğacak zamanı gelene kadar unut Cnm