Güzel anneler normal doğum da sezaryen de olsa sonuçta bebeğimize sağlıkla kavuşmak en önemlisi 🌸 Sezaryen yapıp da “maalesef sezaryen oldu” diyen annelere üzülüyorum, bu sizin anneliğinizden hiçbir şey eksiltmiş olmuyor. Ben daha sekizinci haftadayım tabi ki çok erken hiçbir doğum stresi sarmadı henüz ancak tüm şartlar normal olsa bile eğer korku, stres yaşarsam sezaryen olmayı da tercih edebilirim. Hiçbir takıntım yok bu konuda, yavrum sağlıkla gelsin de gerisi hiç sorun değil ❤️🔥