Yagmurmert Merhaba arkadaşlar. Ben 17 haftalık gebeyim. 14. Haftamda doktora gittiğimde erkege benziyo demişti. Hangi organını göstermişti. Dün gittik doktora. Bu seferde kız dedi. Acaba yine değişir mi anlamadım ?
Hatunnn Yagmurmert valla erkek tahmin edip kiz olarak kesinlestigini goruyorum hep kiz dan erkege cok donmuyor sanirim erkek organi bagirsaklarla karistirilabildigi icin oluyor. Sizindde hayirli olsun daha kesindir bu bence:)
Bilgecelik Genelde değişmiypr o haftalardan sonra canım çünkü 12-15 haftaları arası duruşuma ve kemik yapısına göre tahmin ediyorlar ama 16-20 hafta arası görerek söylüyorlar yine de en iyisi detaylıda kendi gözünle görüceksin 20-22 hafta arası sağlıklı olsunlar en önemlisi o bana da 13. Haftada erkek %80 dediler 18. Haftamda kesinlikle kız dediler erkek olsaydı görünürdü burası boş bak kız dediler biz çok şaşırdık tuhaf geldi sonra detaylıya kadar kimseye bir şey demedik detaylıda kesinleşti
Yagmurmert 18-20 arası detaylı yaptırcam. Organlarına bakılcak ozaman söylenir heralde kesin bişey. Bormalde özele gidiyorum ama testleri devlette yaptırıyorum. Randevu alıp gitcem haftam dolduğunda. Tesk🙏🏻
Melos Yagmurmert bence alıntılı ultrasonu bekleyin bizim de önce erkek dendi sonra kız dendi ayrıntılıda net görünüyor
Yagmurmert Aminn hayırlı ve sağlıklı bir evlat olsun. Sadce merakım insan hani bişiyler bakıp almak istiyo ☺️ İlk annelik bide heyecan olunca☺️
NezihMeltemAcar Benım 19 haftaya kadar kız demişlerdi . 20hsftalik kontrolümde erkeğe benziyor dedi detaylı ultrasonda erkek olduğunu öğrendik . . Kesin kız demişlerdi bi kaç takım almıştım bile kızlara çok güzel kıyafetler var ay çok şanslıyım demiştim ki erkek mis 😂Sağlıklı sıhhatle doğsunlar da inşallah 🙌🏻
HseyinSedefoban 13 te erkeğe benziyor dedi 17 de erkek dedi bakalım ayrıntılı yı bekleyenlerden biri de benim 🤷♀️
Babyboymom Yagmurmert 16 dan evvel cinsiyet öğrenilmez zaten hata yapmışlar. İnsanları boş yere heveslendiriyorlar doktorlarda bi tuhaf. Bnm gittiğim 4 farklı doktor vardı 16 dan evvel söylemediler
Dandikbebe 13+6 da %80 90 erkek dedi, ama bazı kızların klitorisi büyük olabiliyor değişebilirdi dedi. 15+5 te kesin erkek bebek %100 dedi.. ilk gebeliğimde de gitmiştim aynı doktora yine dogru tahmindi. Doktorun tecrübesi, ultrason cihazının kalitesi böle şeyleri belirliyor bence.. ama büyük yanılma olmus yani