sweettyy19 Kuzum sanki var gibi yaa insAllah vardır kan ver bence artık 😍 bu arada klomen mi kullandın
Sksksksks sweettyy19 femera +çatlama iğnesi kullandım canım ondan sonrada progestan ve estrofem diye ilaç kullandım
Sksksksks sweettyy19 banada yuksek demedı canım adet düzensizliği ile gitmiştim hormonlarında duzensızlık var dedı ınofolıc combı verdı 3 ay onu kullandım düzene bındı
blueberyy00 Sksksksks iğnenin etkisi 12,13 .gün bitiyor ondan sonra hamileysen test gün gün koyulasarak devam ediyor yeni bir test daha yaparsaniz yaptığınızda o gölge çizgi koyulasmis olması gerekir belli olur yani
Sksksksks blueberyy00 suan erken gebelık testı almaya gıdıyorum canım hayırlısı neyse o olsun inşallah 😇