Asl90 Sksksksks vala bende görüyorum ama bilemedim ki en iyisi kan tahlili vermek o zaman belli olur hakkınızda hayırlısı olsun
Sksksksks Kuzusu ağzınızdan bal damlıyor resmen inşallah vardır balım inşallah güzel haberler alırız 🥰
Sksksksks Gamze1313 ederim gülüm etmezmiyim hiç kendim için ne istiyorsam başkası içinde onu istiyorum 😇🥰
merveanberoglu Sksksksks bende bugün kan verdim iğnenin 11.günü normalde betam 0.20 / 0.34 çıkıyordu bu kez 2.40 çıktı inşallah yükselir
Ece003 Sksksksks çatlatma iğnesinden dolayı pozitif çıkıyor bendede öyle olmuştu zamanında ama inşallah sizin vardır ☺️
Sksksksks Ece003 inşallah canım sabırsızlıkla bekliyorum eşime yıldonümü için surpriz yapmak istiyorum 15ne 😇🥰