Kbracaaa Selamlar guzel anneler , gebelikte şeker yüklemesi kanda şekeri yüksek olanlara mi düşük olanlara mi yapiliyor yapılmasının avantajları ve dezavantajları nelerdir yardımcı olur musunuz
busrabyrm97 Her gebelikte isteğe bağlı bir şekilde yapılıyor bnde bugün yaptırdım bnce yapilmali önemli bir konu şeker eğer Bir sıkıntı varsa önceden tedbir almak önemli