Karanfill 38 haftalık hamileyim. Sol göğsümde ve ucunda bir ağrı var. Dokununca daha da ağrıyor. Neden olabilir acaba. Bu durumu yaşayan var mı?
_saliha61_ Karanfill bende 36+5 haftalık hamileyim hem ağrı var hemde süt geliyor normal herhalde diyip geçiyorum
Karanfill _saliha61_ süt mü geliyor bilemedim de. Sağ göğsüme göre daha büyük. İnşallah sütüm geliyordur 🙈
_saliha61_ Karanfill boyutları eşitte akıyor işte ilk hamileliğim anneme soruyorum 5 çocuğu var hiç başıma gelmedi diyor