Esma_zrl Merhaba arkdaşlar 35.haftalık olucam 2 gün sonra ama bu hafta karnım sürekli gergin baskı yapıyor aşağıya hafif suyum geliyor hep akıntı gibi doğum belirtisi olabilir mi
Es_eskaya51 Esma_zrl 35ci haftadan itibaren su gelmesi normalmis oyle diyordu happymom ama tabi miktari onemli yinede doktora gorunun sivi onemli sertlesmede kasilmalarin baslamasindan kaynakliymis doktora gittim bu sebeple nstye bakildi sanci falan cikmadi sukur