bilnazo68o canım ben sancı hissetmiyordum ama çok kasılmam oluyordu 2 haftada bir muayene ye gidiyorum bugün de muayene öncesi nst vardı hemşire geldi dedi sancınız mı var hayır dedim seslenmedi dedim sancımı çıkıyor evet dedi sonra doktorun yanına gittik oda dedi sancım var hissediyormusum hayır dedim diğer gebeliklerimde de böle oluyor dedim sancı çıkıyor ama ben hissetmiyorum alttan muayene de de 2 cm açıklık oluyordu sezeryan a alıyorlardı bunda şükür açıklık yok beklıyoruz inş durur sancılar