Arkadaşlar bugün 6+6 haftalık 17mm kese ama boş gebelik dendi çok korktum ve ayrıntılı ultrasona gönderdiler normal baktı saptayamadi birde alttan bakalım daha net olmasi için dedi çok şükür ki göründü kalp atışı saptandı hafta olarak 5+6 dedi düzeltti. Tavsiye. Boş gebelik şüphesi olan ayrıntılı ultrason çekilmek istesin Allah herkese hayırlı sonuçlar nasip etsin inşallah 🤲