umudunannesiii biberon ve emzik meme reddi yapıyor bulundurmanı önermem.şırınga koyabilirsin ama kolostrum sütün var suan memende zaten hazır bekliyor plesenta ayrıldığı anda oksitosin hormonu ile beraber sütün inecek. Sarı su gibi ilk süt o dogumdan sonra 3 gün o gelecek, sağma makinesi sağlamaz onu kıvamından dolayı. Bebegin ememez ise elle sagar sırınga ile agzını kenarından akıtırsınız. Ama emiyorsa hiç gerek yok. Mama emzik biberon hiçbirine gerek yok inşallah bilgili hemşirelere denk gelirsin canım 🤲🏻