Beyzus İstanbul Avrupa yakasında önerebileceğiniz bi hastane var mı? Doktorum belli ama hastane konusunda bi fikrim yok 🤷🏻♀️
Nazlican1994 Beyzus ben Özel Avrasya hastanesine gidiyorum doktorum Süleyman Yeniocak hem hastaneden hem doktordan çok memnunum canım
gulsonmez27 Beyzus hangi bölgede oturduğunuzu bilemiyorum ama Esenyurtta Reyap Hastanesi var fiyatı çok uygun normal doğum 2 bin sezeryan 2bin 500.İlgi ve alakaları da iyi..Arkadaşlarım doğum yaptı yakın zamanda doğum kampanyasından faydalandılar
Defne34 Beyzus Beyzus ben medicana ve medıkalpark floryayı hep duydum ilk dogumum medıcanada oldu memnunum fıyat olarak bıraz yuksek ama ılgı alaka cok ıyı
Kurabiyecik Beyzus medipol megaya gidiyorum. Kadın doğum binasını yenilediler. Odalar çok ferah görünüyor. 5750 sezaryen. Normal 6000
Cansuada24 gulsonmez27 reyap bildigim kadarıyla baya pahalı orda ameliyat ve kürtaj oldum ilk gebeligimde odası 1 günlügü 700 dü bence dogum daha pahalı gibi ama
Cansuada24 gulsonmez27 ki ben laporoskobi oldum sadece ona 1 gün odaya 6 bin aldılar valla dogum 2 2500 se bende gidim ben medicanaya gidiyorum 🙂
Slnmrcmk Veremedim daha komuşmadık hiç zaten Ferhat Beyle, ama Hizmet olabilir diye düşünüyorum. Siz karar verdiniz mi?