brcemrygt yok benim öyle bi ağrım da olmadı. Normal bebek kasılmaları oldu, süreleri git gide kısaldı. Bi suyum geldi, bi kasılma ağrısı.. öyle sıra sıra geldiler ard arda. Ağrı şiddeti arttıkça da açılma oldu. Allah kurtarsın sizi de bir avazda inşallahh 😘