İyice emzirdikten sonra mutlaka gazını çıkarın biraz bekleyip çıkmıyor diye yatırmayın gazı çıktından sonra yatırın baştan nasıl alışırsanız öyle gidiyor daha sonra zorlanmamak için baştan emzirme uyutma işini rutin bi şekilde uygularsanız çok rahat edersiniz küçük bi tavsiye 🥰😘😘