Merweeeeee detoks yapmamam gerektiğini söylemişti diyetisyenim ama siz bilirsiniz.limon tansiyon düşürür. Nane yeşillik, sık kullanmak yasak, zencefil de uyuşukluk verir ama siz bilirsiniz. Diyetisyenim ne yapıyorsan doğumdan sonraya bırak demişti. Ben de hiç ekmek yemiyordum, en azından sabah kahvaltılarında 1 dilim ekşi mayalı tam buğday ye dedi. Açken karnonhidrat için. doğumdan sonra diyet, ödem onlara bakarsınız demişti. Ama salatalıktan bir şey olmaz, suyun alkali seviyesini dengeliyor sanırım.