Sultan3455 Merhaba bayanlar bugün koltuk altı ultrasonu çektirmiştim 29+6 günlük gebeyim 1cm altında olan birkaç adet beingn görünümlü reaktif yapılı lenf nodu izlendi diyor anlayan var mı acaba yardımcı olur musunuz ?🙏🏻🌸
ozlemak42 Sultan3455 benimde 3 adet var 2 5 ve 17 cm iyi huylu 4 ayda bir izlenim yapiliyor en fazla 1 cm büyüme görülüyor veya görülmüyor buyume olmadığı için biyopsi yapılmıyor
eylusko Sultan3455 beingn yani kanser olmayan türde diyor. bunlar kaybolabilir çoğalabilir azalabilir . özellikle koltuk altı temizliği yaptıktan sonra şişebilir. normal yani korkulacak bişy yok . bi sağlıkçı olarak şimdilik bunları söyleyebilirim doktorunuz zaten açıklamasını yapar . yolda 1 de usg cektirebilirsniz
ozlemak42 Sultan3455 Sağol canım her kadında oluyor emzirme doneminde büyüyüp şişiyor bazen agrida yapıyor ama sonra geciyor korkulacak bişey degil yinede kontrol altinda olmalı sanaada geçmiş olsun 🤲🏻😊