Pelin-1 Zeynep_49 Dun doktordaydim zaten serum falan takildi yapacak bisey yok bunun icin dayanacaksin dedi 🤷
Umbilik Benim 30-31. hafta gibi başlamıştı, 35′ten sonra bebek aşağı indikçe azalmaya başladı. Hala dokunduğumda orası ezilmiş gibi sızlıyor hafiften.
Asuman06 Ya harbiden çok acayip bir ağrı. Birde calisiyo olmam beni mahvetti. Sağ ön ve arka kaburgam. Aksam.olsa eve gitsem diye saat sayıyorum. Sadece yatınca geçiyor.
Didem_678 Pelin-1 Dün o şekilde bir agrı için dayanamadım acile gittim ,bebegim ters duruyor hareketleri de azalınca korkuyla endileyle gittik çok şükür iyi oğlum ama o agrı çok kötü geçmiyor,hele bide ayakta durayım biraz daha da artıyor
Pelin-1 Didem_678 benm de agrinin pik yaptigi gunlerde bebeklerimin hareketi azaldi bu sabah duzelmeye basladilar sukur inşallah biran once hafifler sizinde