Mom872 Fatmasylp benim de aşağıda yukarı çıkmazsa normal doğum riskliymiş, İnşallah ikimizin ki de çıkar sağlıklı bir şekilde normal doğum yapmayı çok istiyorum.
Fatmasylp Mom872 benim iki doğum normal oldu inşallah normal olsun istiyorum sizin de normal olur inşallah 🤲🤲🤲