Gozde939e99e Kızlar saglık ocagina kan vermistim kan degerim 13 cikmis dusuk dedi ilaci sabak aksam yapın dedi nasil yukseltebilirm
Selin12- Gozde939e99e benimde 10 değerim ben yabanmersini siyah üzüm keçiboynuzu özü ve pekmezi limon ve su ile sulandirarak içiyorum
Rana-10 Gozde939e99e benimki 9 bakalım kan ilacı da kullanıyorum yükselmiyor başından beri öyle şuan 33 haftalığım doktor pek bişey demedi
Selin12- Gozde939e99e doktor daha bana ilaç vermedi ama bu şekilde normalde yükselmişti kandegerlerim benim ama şuan ilaç kullanmıyorum
Selin12- Gozde939e99e 13 olması gerekiyor dedi doktorum bana sınır oymuş ama her hastaneye göre değişiyor galiba
Selin12- Gozde939e99e ilaç verdiyse kullan bence ben bir ay sonra gidicem o zaman bana verecek maalesef o zamana kadar inşallah daha da düşmez
Selin12- Rana-10 ben pekmezi sevmiyorum oyuzden sulandırılmış içine limon sıkıp içiyorum gerçekten çok işe yaramisti