Havva8
Pijama takımı yedekte almalısınız tabi sezeryan öncesi benim gibi belki normal doğum olur bekleyişine girmeyecekseniz almayın yedek.
Lohusa takımı tacı terliği. (tacımı ve terliğimi kendim yaptım☺️💕)
Terlik
Tesettürlüyseniz yedek yazma
Sezaryen öncesi için yedek İç çamaşırı
Sonrası için depend (ben normal boy almıştım karnımda şişlik kaldığı için karnım biraz inene kadar tam çekemedim yukarı.Şimdi evde ped kullanıyorum fakat dışarı çıkarken depend; karnımda biraz küçüldüğü için çok rahat oluyor kesinlikle tavsiye ederim)
Depend dikişlere denk gelirse ağrı yapıyor bu yüzden bir beden büyük tavsiye ediyorum sezeryandan hemen sonrası için.
Kayısı suyu ve kuru kayısı şiddetle tavsiye ederim. Sezaryen sonrası rahat bağırsak çalışımı için birebir.
Ve ne kadar genel anestezi istesem de belden iğneyi yedim 😞 biraz ağrısı var tabi sonrasında bacaklarıma bir sıcaklık inmeye başladı ve hiç üşümedim sonrasında da. Halen de üşümüyorum 🤭 ama sırt ağrısı yaptı sezaryen sonrası haberiniz olsun. Birde yatağının baş kısmı hep yukarıda olsun baş ağrısı yapmaması için.
Çooookkk uzun oldu kusura bakmayın ama napim bildiklerimi paylaşmak istedim🤭