papatya56 kendini sıkma biraz rahat bırak bu belirtiler hiç birşey 9 ay boyunca bu belirtileri hep yaşıcaz kötüyü çağırma iyi düşün ki iyi olsun Allah ın izniyle birşey olmaz bebeğini ama sor yine doktoruna oda bizle aynı şeyleri söylicek doktorundan duyunca belki için dha da rahatlar ama sadece bel ağrın için sorma geniş çaplı sor 9 ay boyunca ne gibi belirtilerm olucak diye bu biraz da olsa evham yapmanı azaltır Allah sağlıkla dünyaya getirmeni nasip etsin 🤲🏻