31+4 günlük 44cm 2091gr. 2 hafta ileride dedi doktorumuz ama bir sıkıntı yok diye de belirtti. İleride ya da geride olması çok da takılacak bı konu değilmiş sağlıklı olduktan sonra . Ben de hep normal isterdim gelişimini ama böyle oldu . Bakalım bir ay sonra ne diyecek. İleride de olsa geride de olsa anneler hep takıyor sanırım . Hayırlısı olsun inşallah hepimiz için.