Yagmur_849884 şahsen kendi fikrimce korkmayın birsey olmaz canımın istediği çoğu şeyi yiyorum ya sonucta bebek yediğimiz içtiğimiz şeylerin iyi olan vitamin kısmını alıyor depolardan ☺️ Eğer normal şartlarda günlük beslenmeniz güzelse böyle kacamaklar sorun değil