Milenka Masal2021 ya kiyamam en kısa sürede kavuşun inşallah. Doktorunuz ne dedi? Hala bekleyecek mi? Bana dediki p.tesiye kadar gelmez ise suni sancı vericez. 40 haftalık olduk tam
Masal2021 Milenka düzenli gittiğim bı doktor yok geçen hafta gittim işte herşey yolunda haftaya gel dedi yarın gidecem bakalım durum ne ne karar verecek suni sancidan korkuyorum ya :)
Masal2021 Milenka İns ikimizinkinede suni sanciya gerek kalmaz saol canim güzel dileğin için sende sağlıklı bı sekilde kavuş ins
Annecik_2021 Masal2021 çünkü bebişim kendi geldi kendi yırtı yani ebe de korkudan gözü görmeden kesebildiği yere kadar kesti bebek boğulmasın diye