Ozgeggrcn Arkadaşlar 32+3 yaklaşık 10 gündür özellikle sabaha karşı sol kolumda uyuşma ve ağrıyla uyanıyorum omuzdan başlayıp parmak ucuna kadar devam ediyor ve gün içinde tekrar ediyor benim gibi yaşayanlar var mı yoksa bunun hamilelikle alakası yok başka bi sıkıntıya mı işaret ediyor bilmiyorum yaşayanlar ve doktoruna soranlar yazabilirse sevinirim gerçekten göz ardı edebileceğim bi ağrı değil
Heather Ozgeggrcn hamileliğe bağlı karpal tünel sendromu diyorlar. Şu an uyuşuk benim mesela pozisyon değiştiriyorum koluma. Nette çok fazla bilgi var bakın isterseniz.
DeryaAydnToptas Ozgeggrcn benimde aynı sekılde oluyordu doktor magnezyum eksık dedı ılac verdı Allah’a sukur kesıldı daha uyuşma agrım yok
Ozgeggrcn Heather sadece bilekte mi oluyor sizde bütün kol da mı omuzdan başlayıp parmak ucuna kadar oluyor bende
Heather Ozgeggrcn tüm sol kol uyuşuyor, parmaklarımda ağrıyor çok ara ara sağda da oluyor ama sol daha fazla. Aynı şekilde ayak tabanlarım da çok ağrıyor.
Heather Ozgeggrcn 36. Haftayım bazılarında oluyor bazılarında olmuyor bu durum bildiğim kadarıyla. Tabi en güzeli doktora bildirmek.
Cerenora Benim her iki kolumda öyle. Uyandığımda saki parmaklarım davul olmuş gibi hissediyorum. Karpal tünel sendromu. Geçen dışarda yemiştik biraz tuzluydu sabah ağrıdan uyandım. Tuzu az yiyince hafifliyor.