Elifnuraltunay burada çok üstünde duruluyor bu konunun, gereksiz bence. Dinlenirken, uyku için ilk yattığınızda solunuza yaratsınız ama uyurken kontrol edemezsiniz ki! Çoğu zaman hafif yüzüstü uyanıyorum, tekmelemesine sıçrıyorum bazen. Kasmayın, yattığı gibi kalkabilen varsa helal olsun. Ama bende olmuyor 😂 sırtüstü ya da sağ tarafımda uyanıyorum 😂 ilk hamileliğimde hiç bilmiyordum bir şey de olmadı. Sıkmayın canınızı. 29’dayım ben de.