Zasya merhabalar ben Batman’da Mehtap hanımda ameliyat oldum. Benim biraz hassas içerikli erken doğum yaptım, sezaryen oldum. Orada yaşamıyorum sevk edilmek zorunda kaldım. Anlayacağınız mecburiyetten orada doğum yaptım. Bizim aile dostu doktorun sınıf arkadaşıydı. bizimle çok ilgilendi Allah var. Çok üstüme titredi. tek başıma odada kaldım üç gün boyunca. Ama size şöyle bişey söylemek isterim Mehtap hanımın kendi başına karar alamadığını hissettim. Memleketimden bir Profesör ve doktor, başka bi yerden tanıdık doktor sürekli soruyordu. En son tanıdık doktor onu arayıp ameliyata alın İşler kötüye gider yoksa dedi. Dedim o neden tek başına karar almıyor diye. Bu beni şu ana kadar düşündürüyor.