Serap68 ayy inanmiyorum mide bulantisi icin yatis mi yapti . ben gozumu açamıyordum kusmaktan midem den kan kokusu geliyordu artık. siz hastaneye yatınca o para kazanıyor ondan işine gelmedi . Allah aşkına gidin eczaneden prilam alın. gece 2 tane için. 1000 kişiye zorun 1 kişi zararı var demez . bunu kullanmayan yoktur . bende sağlıkçıyım hastanede çalışıyorum ama mide bulantisindan yatırmıyoruz kimseyi en fazla serum